Wyszukiwarka

nieuczciwe praktyki dystrybucji Numatic w Polsce

AKTUALNOŚCI » nieuczciwe praktyki dystrybucji Numatic w Polsce

Tutaj będziemy publikować podejrzenie o nieuczciwych praktykach dystrybucji Numatic w Polsce.

 Zapraszamy także do dyskusji i wyrażenia opinii na Facebooku: https://www.facebook.com/ebenhezerpl/

 TEMAT DYSKUSJI:

Jak przeciwdziałać praktykom monopolistycznym: zmowie cenowej oraz podziale rynku w realiach wolnorynkowych. Czy klient ma na to wpływ czy jest tylko obserwatorem?

 ZGŁOSZENIE NR 1

Firma Polor sp. z o.o. ze Szczecina publikuje oświadczenia o nieuczciwych praktykach Eben-Hezer, ponieważ nie należy do ich sieci dystrybucyjnej czyli korzysta z tzw. importu równoległego /EBEN-HEZER jest w sieci dystrybucyjnej innych oficjalnych dealerów producenta Numatic w Europie/. W ślad za publikacją oświadczenia inni dystrybutorzy Poloru: Bonus Czystość, Haerson, Cleanlogis i Proeko podobnie wstawiają te oświadczenia na swoich stronach internetowych. Warto wspomnieć, że właścicielami pierwszych dwóch firm to byli pracownicy Poloru (od 5 lat niezmiennie najlepsi dealerzy Poloru - przypadek?), a trzeciej młodej firmy właścicielami są panstwo Dominiczak (prezesem Poloru jest p. Włodzimierz Dominiczak). Właścicielem ostatniej z podanych firm jest ... dyrektor regionalny Polor sp. z o.o. ze Szczecina. Przypadek czy celowe działanie? Czy te firmy znają art.15 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji  (Dz.U. z  2003 r. nr 153 poz. 1503 z zm.)? Jeśli nie jest to nawoływanie do bojkotu to może jest to kumoterstwo? Gwoli przypomnienia kumoterstwo – to wzajemne popieranie się ludzi związanych przynależnością do jakiejś grupy czy pokrewieństwem, zwykle dla osiągnięcia pozycji społecznej lub korzyści materialnych, nie opierające się na ocenie wartości tych osób, lecz na fakcie znajomości. A może jedno i drugie? Oceńcie sami.

Poniżej publikujemy to oświadczenie, które jest w całości zmanipulowane.

ZGŁOSZENIE NR 2:

Podejrzenie o nieuczciwe praktyki największego dystrybutora Poloru firmy Bonus-czystość w tle producent Numatic, który działa w Warszawie tylko nam o tym nic nie wiadomo (bo nigdy go nie było w Polsce - filia, oddział). Czy można odnieść wrażenie, że firma Bonus-Czystość podszywa się pod producenta Numatic? Sprawę zgłoszono firmie Polor sp. z o o., której Bonus - Czystość jest lokalnym dystrybutorem.  BEZ KOMENTARZA I OSWIADCZEŃ.

oto fragmenty prób literackich ze strony Bonus - Czystość : cytuję: " Numatic w szczególnym mieście, jakim jest Warszawa podejmował i kontynuuje działania (....)". I jeszcze jedno wzięte z wyników Google'a: " Oddział Warszawa. Numatic od 1994 roku prowadzi aktywną działalność w Polsce. Dzięki przyjęciu odpowiednich założeń możliwe było osiągnięcie w 2014 roku pozycji lidera branży produktów czyszczących. To bardzo szerokie pojęcie – jednak nasze starania polegające na tym, aby zapewnić klientom – zarówno ..." . TEN Numatic staje się nagle w cytowanym tekście MY (domyślnie: NUMATIC) i osadza się łagodnie w Warszawie, gdzie ani Polor sp. z o.o. ani Bonus - Czystość s.c. nie mają swojego oddziału ...  A czy jest jakiś inny dystrybutor Poloru w Warszawie? Owszem byli (w 2013 r. nawet 6 dealerów), ale zostali usunięci i nie ma ani jednego dystrybutora Poloru w Warszawie ... Czy nie po to, by zrobić więcej miejsca? A dla kogo? Dla Numatic? A może był IV rozbiór Polski? Zgadnijcie komu przypadła Warszawa?

 ZGŁOSZENIE NR 3

Cena to nie wszystko. Ale zastanawiamy się jak to jest, żę wszyscy dystrybutorzy Poloru podają ceny na poziomie nie niższym niż 559 zł za odkurzacz HVR 160. Faktem jest, że chlubą Poloru o czym piszą na swoich stronach jest kontrakt z największą siecią Media-Expert. Czy mozna mieć jednak cenę niższą niż cena sieciówki w sieci? Przypadek? Oceńcie sami.

 

  

ZGŁOSZENIE NR 4

Kolejne zgłoszenie jest bardzo interesujące, ponieważ pokazuje prawdziwe motywy publikacji nieprawdziwych oświadczeń. W zgłoszeniu nr 2 zajmowaliśmy się pierwszym NAJLEPSZYM DEALEREM POLOR sp. z o.o. oraz jego "warszawskimi osiągnięciami". Teraz zajmiemy się DRUGIM w kolejności, po najlepszym DEALERZE Poloru sp. z o.o.  - firmą HAERSON z Gdyni. Trudno obiektywnie dociec jakie są motywy publikacji nieprawdziwych oświadczeń: troska o klienta, aby nie pomylił sklepu i nie kupił u sąsiada też oferującego te same produkty lub autentyczna troska, aby nie stała się krzywda konsumentowi. HAERSON z Gdyni jednak rozwiązuje nasz dylemat i odpowiada skąd taki przejaw solidaryzmu w publikacjach oświadczeń na Facebooku i swoich sklepach internetowych. Odpowiedź brzmi krótko i tajemniczo: MARKETING - tak, winą za to należy obarczyć marketing, ponieważ pod taką sekcją znajduje się wspomniane oświadczenie co widać na poniższym zrzucie. Jaka jest najkrótsza definicja marketingu? Wikipedia odpowiada - OSIĄGAĆ ZYSK. I wszystko jasne. Marketing może być czysty lub brudny. Czy można promować czystość brudnymi metodami?

Jeśli tak, to apelujemy - na serio -  kupujcie produkty Numatic w sklepach firmy HAERSON z Gdyni to jest www.euro-matic.pl  oraz www.euro-mop.pl , przez co pomożecie osiągnąć zysk tej firmie. Może przestanie publikować zmanipulowane oświadczenia?

ZGŁOSZENIE NR 5 - zastraszanie niezadowolonych klientów

Tym razem zgłoszono nam, że DEALER POLORU firma HAERSON z GDYNI zastrasza jednego ze swoich klientów (a może jest ich więcej?), którzy są niezadowoleni z serwisu Poloru w Gdyni (Haerson korzysta z serwisu Poloru oddział Gdynia). Czasami jednak zdarzy się, że się trafi niezadowolony klient. Można po dobroci przeprosić, ale żeby straszyć klientów? Klient napisał opinię o Haerson z Gdyni: "Firma zastrasza tych co wystawia negatywne opinie. Nigdy bym się nie spodziewał że można tak nisko upaść." Żeby nie  być gołosłownym poniżej zrzut. BEZ KOMENTARZA. Oceńcie sami. 

 

 

  ZGŁOSZENIE NR 6

CENY KATALOGOWE NUMATIC W INTERNECIE - nakaz czy dobrowolność?

Dystrybutorzy Poloru podają ceny katalogowe produktów Numatic w internecieCzy jeśli nie dostosują się do tego grozi im zmniejszenie rabatów lub "brak dostępności" towaru, ostatecznie zawieszenie lub jednostronne zerwanie współpracy?

Poniżej prezes Polor sp. z o o p. Włodzimierz Dominiczak wzywa firmę EBEN-HEZER PHU do podniesienia cen produktów Numatic w internecie do cen katalogowych. Krótko po tym pod innym pretekstem dochodzi do pierwszego zawieszenia współpracy pomiędzy firmą Polor a EBEN-HEZER.

Inni dystrybutorzy Poloru problemu nie mają z podawaniem cen katalogowych produktów Numatic. Poniżej najbardziej popularny kablowy automat myjący Numatic TT 4045 w dwóch sklepach www.euro-matic.pl  i www.euro-mop.pl należący do Haerson z Gdyni oraz www.euroczystosc.pl należący do Bonus - Czystość z Gliwic/Chociwel kilka lat temu oraz z 11.01.2018 r. bateryjny TGB 4045 /drugie zdjęcie/. Przypadek czy przemyślana strategia?

Jakie wnioski? Na końcu tej historii jest klient, który chciałby uzyskać najlepszą rynkową cenę - taki jak przykładowy Hotel Radisson /to najstarsze odnotowane zastrzeżenie/. Ale wobec takiego obrazu jaki wyżej przedstawiono czy można odnieść wrażenie, że klient zainteresowany kupnem produktów Numatic jest tylko ofiarą gry jaka jest prowadzona poza nim? Kto wie ilu klientów spotkał los poniższego hotelu w przeciągu ostatnich 10 lat ?  Oceńcie sami.

 

ZGŁOSZENIE NR 7

 KONKURENCJA STRASZY /inaczej ostrzega/ ŻE BRAK U NAS GWARANCJI NA URZĄDZENIA NUMATIC. dlaczego kłamią? Poniżej krótkie wyjaśnienie. Marketing i wizerunek można budować różnie, ale najtaniej i najszybciej na lękach konsumentów. Kto to powiedział?

 

 

 

Znajdź nas na G+ Znajdź nas na Facebook
Eben Hezer PHU Numatic Warszawa

Eben-Hezer
Maszyny Czyszczące

ul. Wasilkowska 12C
04-938 Warszawa

Maszyny czyszczące Numatic

Import
Export

Tel. +48 22 872 44 53
tel. GSM: 605 594 240

Sklep Numatic Warszawa
Regulamin sklepu
Bezpieczne płatności


Uwaga, strona używa plików Cookies!
Korzystając ze strony zgadzasz się z zapisami
polityki plików Cookies zawartymi w regulaminie.
Copyright © 2014
Sklep internetowy Quick.Cart